بگیمنو

بگیمنو

دانلود موسیقی و .... ( wWw . begimano . ir ) یا (wWw . begimano . blogsky . com) شنیدن و دیدن آنلاین موسیقی
بگیمنو

بگیمنو

دانلود موسیقی و .... ( wWw . begimano . ir ) یا (wWw . begimano . blogsky . com) شنیدن و دیدن آنلاین موسیقی

دانلود آلبوم پائیز تنهایی احسان خواجه امیری + متن ترانه ها (lyrics)







 دانلود

 





خبر انتشار را از اینجا بخوانید!


 TRACK نام قطعه ترانه سرا آهنگساز تنظیم کننده
 TRACK 01 تنهایی روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
 TRACK 02 پاییز روزبه بمانی علیرضا افکاری آرون حسینی
 TRACK 03 عشق دوم زهرا عاملی علیرضا افکاری سعید زمانی
 TRACK 04 هراس روزبه بمانی علیرضا افکاری معین راهبر
 TRACK 05 عاشق روزبه بمانی علیرضا افکاری سعید زمانی
 TRACK 06 حس روزبه بمانی علیرضا افکاری سعید زمانی
 TRACK 07 دیوونگی زهرا عاملی علیرضا افکاری سعید زمانی
 TRACK 08 ساده روزبه بمانی علیرضا افکاری بهروز علیاری
 TRACK 09 چشمامو می بندم روزبه بمانی علیرضا افکاری هومن نامداری
 TRACK 10 درد روزبه بمانی علیرضا افکاری آرون حسینی
 TRACK 11 گذشته ها حسین غیاثی مهرداد نصرتی هومن نامداری
 TRACK 12 تاوان روزبه بمانی علیرضا کهن دیری علیرضا کهن دیری


 

 

1-    تنهایی

 

یه جوری بعد تو تنها شدم که / به هر آینده ای بی اعتمادم

بدون تو فقط دیروزمو نه / تمام عمرمو از دست دادم

 

کنارم هر کسی غیر از تو باشه / فقط هم صحبت دیوونگیمه

تو تا وقتی تو قلب من نمیری / چه فرقی داره کی تو زندگیمه

 

تمام فکر من شده منی که از تو خالیم

اگه یه لحظه با کسی ببینمت چه حالیم ؟

 

اگه بدون عشق من کنار هر کسی خوشی

به حرمت گذشتمون چرا منو نمی کُشی ؟

 

نفس که می کشم حالم خرابه / چقدر دلتنگیو طاقت بیارم

نه اینکه فکر کنی تو فکر مرگم / توان زندگی کردن ندارم

 

تمام فکر من شده منی که از تو خالیم

اگه یه لحظه با کسی ببینمت چه حالیم ؟

 

اگه بدون عشق من کنار هر کسی خوشی

به حرمت گذشتمون چرا منو نمی کُشی ؟

 

2-    پاییز

 

بازم یه پاییز دوباره بارون ، هجوم فکرت همون خیابون ، دوباره دلشوره ی تو رو دارم

دوباره دلتنگتم عزیزم ، دوباره دارم به هم می ریزم ، چقدر از این حال بی تو بی زارم

 

بیادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

بیادتم من ای مهربونم

 

بیادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

بیادتم من ای مهربونم

 

دوباره آوار برگ زرد و قدم زدن تو هوای سرد و ادامه های یه درد پاییزی

دوباره جاده دوباره دریا ، دوباره گریه همیشه تنها ، همینه حال یه مرد پاییزی

 

بیادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

بیادتم من ای مهربونم

 

بیادتم من آروم جونم

بذار تو این حسرتم بمونم

بیادتم من ای مهربونم

 

بیادتم من ...

 

یه مرد پاییزی ...

 




 

3-    عشق دوم

 

زندگی قبل تو با من بد بود / سرد و خسته بین مردم بودم

من به هر کسی رسیدم غم داشت / من همیشه عشق دوم بودم

 

یه نفر قبل من اینجا بوده / که من از خاطره هاش ترسیدم

این گناه من نبوده که تو رو / یه کمی دیر تر از اون دیدم

 

تو با من باش و یه کاری کن بره / یادش از دنیای دیوونه ی من

بذار این خونه بهم حسی بده / که بشه صداش کنم خونه ی من

 

توی عکسی که ازش جا مونده / خیره می شم و دلم می لرزه

چی تو این نگاه غمگین دیدی / که به خنده های من می ارزه ؟

 

می ارزه ...

 

تو نمی تونی برای من یکی / به غریبگی مردم باشی

حق بده من سخت می گیرم به تو / آخه سخته عشق دوم باشی

 

اگه چند سال زود تر می دیدمت / از گذشتت دیگه وحشتی نبود

اولین عشق تو می شدم اگه / اگه این زمان لعنتی نبود

 

تو با من باش و یه کاری کن بره / یادش از دنیای دیوونه ی من

بذار این خونه بهم حسی بده / که بشه صداش کنم خونه ی من

 

توی عکسی که ازش جا مونده / خیره می شم و دلم می لرزه

چی تو این نگاه غمگین دیدی / که به خنده های من می ارزه ؟

 

می ارزه ...

 

 


4- هراس

 

تو هنوز تو قلب منی / من ازت رها نشدم

مگه می شه که من یه نفس / بگیرمت از وجود خودم ؟

 

مگه می شه به هم برسیم ؟ / من از این فکر خسته شدم

مگه می شه نباشی و من / ادامه ندم به عذاب خودم ؟

 

عذاب خودم ...

 

تو همونی که نبودن با تو یک نفس / توی هر لحظه هراس منه

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم / آخه این مردن رها شدنه

 

تو همونی که نبودن با تو یک نفس / توی هر لحظه هراس منه

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم / آخه این مردن رها شدنه

 

رها شدنه ...

 

من از این دردی که قلبمو درمون می کنه / من از این رویای با تو خوشم

سر عشقت راضیم همه دنیامو بدم / توی قلبم حست رو نکُشم

 

تو همونی که نبودن با تو یک نفس / توی هر لحظه هراس منه

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم / آخه این مردن رها شدنه

 

تو همونی که نبودن با تو یک نفس / توی هر لحظه هراس منه

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم / آخه این مردن رها شدنه

 

رها شدنه ...

 

 

 

 

 

5-    عاشق

 

باز دوباره فکر تو / باز ادامه ی غمت

این درد یه عمره با منه / ای کاش ندیده بودمت

 

عاشق باشی همینه حالت ، قلبت آروم یک عذابه ، حالت هم خوبه هم خرابه ، وای

یک لحظه حس گریه داری ، یک لحظه راحته خیالت ، عاشق باشی همینه حالت ، وای

 

عاشق باشی دلت همیشه غرق یک آشوبه که / برای قلبت حسش انقدر خوبه که ازش نمی شه بگذری

عاشق باشی عذاب عشقت هم به جونت می خری / بره بمونه پای این یک باوری ازش نمی گذری

 

عاشق باشی همینه حالت ، قلبت آروم یک عذابه ، حالت هم خوبه هم خرابه ، وای

یک لحظه حس گریه داری ، یک لحظه راحته خیالت ، عاشق باشی همینه حالت ، وای

 

عاشق باشی همینه حالت ، قلبت آروم یک عذابه ، حالت هم خوبه هم خرابه ، وای

یک لحظه حس گریه داری ، یک لحظه راحته خیالت ، عاشق باشی همینه حالت ، وای

 

 

6- حس

 

یه حسی رفته از قلبم که پشتم کوهی از درده

چجوری از دلم کندی که اون حس بَر نمی گرده ؟

 

نه دنبال یه تسکینم نه فکر کندن از این درد

تو دنیا با یه دردایی فقط باید مدارا کرد

 

از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

این حق ما بوده از تمام این زندگی

 

از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

این حق ما بوده از تمام این زندگی

 

چه روزایی که دلگیرم چه روزایی که آشفتم

اگه می بینی آرومم چون این درد رو پذیرفتم

 

یه حس غربتی دارم که از هر جمعی بی زارم

کنار هر کسی باشم همین تنهایی رو دارم

 

از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

این حق ما بوده از تمام این زندگی

 

از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

این حق ما بوده از تمام این زندگی

 

 

7- دیوونگی

 

هر چی بعد از تو کنارم بود رفت خاطره موند

تب تو دار و ندارمو سوزوند

ببین عشقت منو تا کجا کشوند

 

یاد تو افتاد هر کی منو دید از تو پرسید

هر کی رد شد اسمتو ازم شنید

همه ی شهر جز تو گریه هامو دید

 

تو نگاهم می کنی و عشق ازم می باره

من یه دیوونم که دیوونگیشو دوست داره

 

تو نگاهم می کنی و عشق ازم می باره

من یه دیوونم که دیوونگیشو دوست داره

 

هر چی که دورم کنه از خاطرت رو می کشم

من به هر چی که تو رو یادم بیاره دلخوشم

 

تو نگاهم می کنی و عشق ازم می باره

من یه دیوونم که دیوونگیشو دوست داره

 

تو نگاهم می کنی و عشق ازم می باره

من یه دیوونم که دیوونگیشو دوست داره

 

 

 

8- ساده

 

همیشه ساده ی ساده به احساست گرفتارم

نه زیبایی ، نه رویایی ، ولی من دوستت دارم

 

همیشه انقدر مغرور ، نه آرومی ، نه بی تابی

نمی دونم برای من چرا انقدر جذابی ؟

 

جذابی ...

 

هیچکی نبوده که چیزی ازم نخواد

این حسو غیر تو هیچکی به من نداد

 

هر کی به من رسید بغض منو شکست

نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

 

هیچکی نبوده که چیزی ازم نخواد

این حسو غیر تو هیچکی به من نداد

 

هر کی به من رسید بغض منو شکست

نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

 

هیچکی نبوده که ...

 

من این حالیو که دارم به احساس تو مدیونم

یه چیزی تو وجودت هست که من دیوونه ی اونم

 

همیشه انقدر مغرور ، نه آرومی ، نه بی تابی

نمی دونم برای من چرا انقدر جذابی ؟

 

هیچکی نبوده که ...

 

هر کی به من رسید بغض منو شکست

نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

 

هیچکی نبوده که چیزی ازم نخواد

این حسو غیر تو هیچکی به من نداد

 

هر کی به من رسید بغض منو شکست

نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

 

 

 

9- چشمامو می بندم

 

چشمامو بستم رو خودم از مرز تقدیرم بری

با اینکه می دونی خودت این بار می میرم بری

 

چشمامو بستم رو خودم مغلوب این تصمیم شم

یک عمر جنگیدم نری نه وقتشه تسلیم شم

 

تسلیم شم از دست می ری ، به بن بست می ری

دلتنگی هام تکرار می شه ، آوار می شه

با فکر تو هم خونه می شم ، دیوونه می شم

 

تسلیم شم از دست می ری ، به بن بست می ری

دلتنگی هام تکرار می شه ، آوار می شه

با فکر تو هم خونه می شم ، دیوونه می شم

 

چیزی نگو از مقصدت تا من نرم دنبال تو

اما بگو وقتی بدم از کی بپرسم حالتو ؟

 

آوار این تنهایی هام کم کم نگاه کن تو خودت

چشمامو می بندم بری چشماتو وا کن رو خودت

 

تسلیم شم از دست می ری ، به بن بست می ری

دلتنگی هام تکرار می شه ، آوار می شه

با فکر تو هم خونه می شم ، دیوونه می شم

 

تسلیم شم از دست می ری ، به بن بست می ری

دلتنگی هام تکرار می شه ، آوار می شه

با فکر تو هم خونه می شم ، دیوونه می شم

 

 

 

10- درد

 

من با همه ی درد جهان ساختم اما / با درد تو هر ثانیه در حال نبردم

تو دور شدی از من و با این همه یک عمر / من غیر تو حتی به کسی فکر نکردم

 

من خسته ام از این همه تاوان جدایی / ای بی خبر از حال من امروز کجایی ؟

من صبر نکردم که به این روز بیفتم / انقدر نگو صبر کنم تا تو بیایی

 

ای دوست کجایی ؟

 

انقدر که راحت به خودم سخت گرفتم / از عشق شده باور من درد کشیدن

گیرم همه آینده ی من پاک شد از تو / با خاطره های تو چه باید بکنم من ؟

 

من خسته ام از این همه تاوان جدایی / ای بی خبر از حال من امروز کجایی ؟

من صبر نکردم که به این روز بیفتم / انقدر نگو صبر کنم تا تو بیایی

 

ای دوست کجایی ؟

 






 

11- گذشته ها

 

 

گذشته ها رو دوره کن روزای خوبمون گذشت

یه شب از اون شبای خوب چرا دوباره بر نگشت

 

تموم خاطرات تو گذشته با مرور من

بدون تو به شب رسید روزای سوت و کور من

 

روزای سوت و کور من ...

 

بازم تو خواب من ، با من قدم بزن ، آروم و سر به زیر

می میرم از غمو ، بی خود سراغمو ، از آدما نگیر

 

دوباره بی قراری و دوباره گریه های من

نمی دونم چرا به تو نمی رسه صدای من

 

نگفته های قلبمو نمی دونم به کی بگم

دلم همیشه روشنه دوباره می رسیم به هم

 

دوباره می رسیم به هم ...

 

بازم تو خواب من ، با من قدم بزن ، آروم و سر به زیر

می میرم از غمو ، بی خود سراغمو ، از آدما نگیر

 



 

 

 

12- تاوان

 

 

منُ جون پناه خودت کن برو / بذار پای این آرزو واستم

به هر کی بهم گفت ازت رد شده / قسم می خورم من خودم خواستم

 

منُ جون پناه خودت کن برو / من از زخم هایی که خوردم پرم

تو باید از این پله بالا بری / تو بالا نری من زمین می خورم

 

درست لحظه ای که تو باید بری / اسیر یه احساس مبهم شدیم

ببین بعد یک عمر پرپر زدن / چه جای بدی عاشق هم شدیم

 

برای تو مردن شده آرزوم / یه حقی که من دارم از زندگی

نگاه کن تو این برزخ لعنتی / چه مرگی طلبکارم از زندگی

 

به هر جا رسیدم به عشق تو بود / کنار تو هر چی بگی داشتم

ببین پای تاوان عشقم به تو / عجب حسرتی تو دلم کاشتم

 

اگه فکر احساسمونی برو / اگه عاشق هر دومونی برو

تو این نقطه از زندگی مرگ هم / نمی تونه از من بگیره تو رو

 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد