بگیمنو

بگیمنو

دانلود موسیقی و .... ( wWw . begimano . ir ) یا (wWw . begimano . blogsky . com) شنیدن و دیدن آنلاین موسیقی
بگیمنو

بگیمنو

دانلود موسیقی و .... ( wWw . begimano . ir ) یا (wWw . begimano . blogsky . com) شنیدن و دیدن آنلاین موسیقی

گزارش مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی + عکس




عکسها و ویدیو ها در ادامه مطلب
  
ویدیوی روز فوت مرتضی
(اینو حتما ببینید و احساس پاک خودتونو (دوستای مرتضی) رو ببینید)

ویدیوی شبکه nex1

ویدیوی شبکه +TV

از احسان علیخانی و محمدعلیزاده تا مهناز افشار؛

فیلم: ویژه برنامه تلویزیون برای وداع «مرتضی پاشایی»: شبکه 3 جمعه 93/8/93


عکسهای مراسم تشییع

گزارش فارس نیوز

آنلاین بشنوید: جاده ی یکطرفه
 




























جاده ی یک طرفه

باز دوباره با نگاهت این دل من زیر رو شد

باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد

دل دوباره زیر رو شد

با تموم سادگی تو حرفتو داری میگی تو

میگی عاشقت میمونم میگم عشق اخری تو

حرفتو داری میگی تو

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده ی من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

…………

اشک و غصه هامو کم کن با نگاه بی قرارت

باز دوباره عاشقم کن اشک و غصه هامو کم کن

قلب من بهونه داره , حرف عاشقونه داره

راه دیگه ای نداره غیر از اینکه باز دوباره سر رو شونه هات بذاره

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

بیهوا نوازشم کن

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

میـدونی


 آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر




نظرات 1 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 12:31

تسللیت عرض می کنم
http://www.blogsky.com/images/smileys/104.png

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد